01 август 2006

The Fishing Mania Continues

Събота е.
На Паша дере сме.
Невероятната гледка на сутрешния изгрев на слънцето.
Тримата - Петър, брат ми и аз.
С въдиците и лодката.
С големия мерак да хванем много риба.
Може и някоя друга русалка, хах!
Брат ми постави рекорд - лихнус, дълъг почти дължината на 4,5 клечки за зъби.
Моето сефте - най-накрая да хвана и аз лихнус!
Петър и брат ми и те си поставиха импровизиран рекорд по плуване - от точката на риболова чак до брега - е, поне 300-400 метра има, хехе!
А лодката ни се спука, имаше пробив в първото отделение, от долу, мисля че беше фабричен дефект, но знаеш ли! Така че дъното ни беше съвсем мекичко, но не ни пречеше чак толкоз. Даже ни се наложи са помпим вътре в морето, и голям смях падна, щото до нас имаше и други лодки и представям си каква излагация е било.
Статистиката: 36 риби! + 1 дето Петър я изтърва докато се мотаеше, хаха!


Не е съвсем изгрев слънце на морето, ама е някъде там, около 7:20 сутринта

Хищникът - ако не беше току що уловена, щях за главата да я захапя, ама ме беше бъз мен да не ме захапе преди това, хаха!

Това е то, рекордьорът с рекорда си! :P


Петър, брат ми и аз - и ловци сме и рибари, и на...бла бла бла

А това конска муха ли е? Щото баси голямото животно е, да не говорим как хапе!


Няма коментари:

Публикуване на коментар