09 август 2006

Fear Factory in BULGARIA cancelled


Няма да има концерт на Fear Factory, това се разбра два дена преди датата на концерта!!!

Официално съобщение от организаторите:

"Със съжаление трябва да Ви уведомим, че сме принудени да отменим планирания за 11 Август 2006 концерт на Fear Factory - 2 дни преди датата на събитието само 277 билета са продадени за столичната зала Христо Ботев с капацитет 3000 човека. Всички закупени билети могат да бъдат върнати от 29 Август до 29 Септември 2006, като местата на които ще става това ще бъдат обявени допълнително. 8 Август 2006 NMA (България)"

А това е имейла, които им го изпратих, за да изразя моето негодувание относно непрофесионализма на организация за концерта, и разочарованието ми, което стана още по-голямо като включим провала на
Monsters of Rock!

"Здравейте, Вие сте луди, как ще отмените концерта два дена пред датата му? Какво от това, че само 277 билета предварително са били закупени? Само на това ли разчитате? Е, че аз във Варна само един плакат съм видял, и то в На Тъмно магазина! Че да бяхте го рекламирали малко повече! Аз не съм си купил билет, и много се чудих дали да отида в Сф, но за съжаление трябваше да ходя сам, и таз новина направо ме срази! Бахти! Еййййй, българска му работа! Все някой иска да печели повече и по бързо преди да е вложил нещо! Както и да е. Здраве да е.
Поздрави!"


Аххх, как ме е яд на такива неща, аууу, издивявам!


***


Защо не се състоя концертът на Fear Factory, според барабаниста им Raymond Herrera

11/08/06 16:44
В интервю за Васил Върбанов от радио Тангра Мега Рок, барабанистът на Fear Factory, Raymond Herrera представи версията на групата защо концертът им в София на 11 август не се състоя.

“Ние направихме всичко, което трябваше”, каза Херера. “Но в последния момент, преди няколко дни, не можахме да открием промоутъра – той не ни се обади, не се обади и на агента ни по ангажиментите и изобщо не можахме да го открием. Започнахме да чуваме от други източници, че той така или иначе не е имал намерение да направи концерта, защото не го е рекламирал, а неговото извинение било, че не е продал достатъчно билети. В действителност, не е похарчил никакви пари за концерта. Отгоре на всичкото, той и на нас нищо не плати, а трябваше да получим в аванс половината сума още преди 3 седмици, която така и не дойде. Всъщност оттогава изобщо не можахме да го открием. От цялата работа очевидно губят феновете на Fear Factory, защото концерт няма да има поради факта, че промоутърът не си е свършил работата.”

Херера каза още, че въпреки неприятната случка с двата паднали концерта – този в София и този на така и несъстоялия се фестивал Monsters of Rock във Варна, групата няма никакви лоши чувства към България и феновете си в страната и обеща, че ще направят всичко възможно все пак някой ден да направят концерт тук, но с друг промоутър.

Както Avtora.com вече писа, концертът на Fear Factory тази вечер в София бе отменен поради слаба предварителна продажба на билети.

***


p.s. бях прав значи, да ги е@# в комерсиалните копеленца!



1 коментар:

  1. Супер Олигифренска история,как не ги е срам тия тъпи копеленца да постъпят толкова несериозно с група като Fear Factory ???
    Ч е ние ги чакаме от толкова време!!!
    Така е като всеки педераст може да стане промоутър и да се ебава със Световни Групи какато си иска!!!
    как да има продажби на билети като не сте похарчили и един лев за реклама бе лайнари?????
    Направо съм бесен защото се бях наточил яко за концерта!!!
    Че аз на Металика и Рамщайн не ходих , нали си казвам ще ходя на Фиър Фекчъри!!! Ебал съм им майката на Другите!!!
    Ама се намериха Грозни Хомосексуалисти( май се казваха Most of Evil) дето ни ебаха в Гъзъ, ама за в Бъдеще не си купувайте билети за концерти организирани от тия плазмодии!!!
    Айде Живо Здраво!!!

    ОтговорИзтриване