22 август 2006

In the end of Summmer

Есен

Не ви ли писна от това лято, от тези ментови коктейли, от монокините по плажа, от риболова, от летните алергии и грипни състояния, от лежерните разтапящи следобеди през уикенда, от задуха във въздуха, от изгарящото слънце?

Ами на мен леко ми писва вече, ама отчасти, зависи...

Днес температурите приятно спаднаха, след като 3-4 дена се задържаха между 35-40 градуса на сянка. Ами писна ми да е така горещо. Нищо не можеш да направиш в жегата, дори на плаж да отидеш ще се стопиш. А аз дори няма какво да стапям вече! Не че съм имал някога, де! :P

Някой ми беше казал (извини ме за кратката и разсеяна памет), че в края на Август първия голям дъждовен ден ще бъде краят на лятото и началото на есента. Ами то още не е заваляло много дъжд тука, но си духа приятно силно, и честно казано сега МИРИШЕ НА ЕСЕН! Аз затова така съм се "есен"-тирал, хаха!

За разнообразие, не заради нещо друго. Като дойде истинската есен ми се иска обаче да е топла, да има циганско лято...ми дано...то малко остана, ще разберем скоро! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар