28 юли 2006

Maxiss Kaput

Много лесно се пукате, ве, баси, взех си нови външни и вътрешни гуми Maxxis, ама още от първото ми cross country излизане издъхнаха! Предната гума отиде, са пак ще си карам с лепена вътрешна гума!

Иначе на горски терен се кара прекрасно, доста по-добре от старите ми гуми, някакви измислени Camel, е, те и Maxxis са тайландско производство, ама уж по-нови технологии...само дето първото ми впечатление като за външна гума беше, че е сякаш по тънка от старите ми гуми. Де да знам.

Та прибирам се аз у нас, гледам колелото, а, предната гума станала на мекица. Добре, че съм успял да се замъкна до Варна без гумата да е издъхнала. Надявах се, че проблема е друг, ама не... някакво 7 милиметрово бодилче се беше забило в гумата! Бодил, горски бодил! Хаха!

А брат ми беше спукал гума, ама заради един 4 сантиметров гвоздей, които доволно стърчеше от задното му колело!

А аз с някакви милиметри.. и то бодил!

Е, поуката е: никога да не забравям да си нося резервна гума, помпа и ключ 15-ка! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар