27 август 2006

I got new lip piercing

пиърсинг на устната, lip piercing, facial piercing, пиърсинг на веждата
Айде да се дупчим!

Всъщност аз вече се надупчих, за втори път, на долната устна в дясно - нов пиърсинг? Да!
Бях го решил от преди поне половин година, но не бях сигурен точно къде да бъде. На няколко пъти бях във вдъхновение да се надупча и да изненадам приятно моето сладко Роси, но все потулвах намеренията си поради всякакви фактори.

А тези дни с милото ми говорихме точно за това, дали да си пробия езика или не, или да се пробия някъде другаде...пак ме беше обхванала музата. Но нещо усещах, че езикът ми не е мястото, което държа да пробия. Друг вариант беше на веждата до стария пиърсинг, мислил съм и за някакви по-нестандартни места по главата, но нищо не ме е впечатлявало. Може би единствено такъв пиърсинг на долната устна от лявата или от дясната и страна, но не и централно ще ми подхожда?
А и не исках да приличам на останалите мои приятели, които имаха пиърсинг.
Дори една възможност за място на пиърсинга беше изключена - и това е шип в средата на долната устна, но Роси има точно там, и просто не ми се искаше да се копираме.

Беше събота, цял предиобед гледах снимки в нета точно на lip piercing в сайтове като http://bmezine.com и http://www.rankmytattoos.com, даже си регистрирах пиърсинга на веждата в тези сайтове. А следобеда си легнах...Стефка ме беше събудила за нещо...и разсънвайки се, се дореших да се пробия точно в същия ден.

Мястото на събитието е ясно - "На Тъмно". Николай беше там, но предположих, че Соня ще ме пробие, тъй като тя работи в студиото и дупчи хорицата. Имах й доверие, незнам как.
Преди мене един младеж си беше сложил пиърсинг на веждата, но явно не му се беше отразило много добре и кръвното му беше слязло чак в петите, та се излежаваше полумъртъв на кушетката, а приятелката му купи количка и шоколад, че да му го вдигне...кръвното,бе! :) Случват се такива неща.

А аз бях в доста приповдигнато насторение, и бях нетърпелив Соня да ме надупчи и да минава всичко. Само дето леко ми влоши кефа, щото каза, че ще ми се търка в зъбите.
Добре, де, дойде най-накрая моя ред, избрах си пиърсинг, нагледах се в огледалото, и аре да се дупчим. Соня ми сложи лидокаин на местото, където щеше да ме дупчи, а пък аз без да исках докоснах с езика си упойката, че тръгна и той да ми изтръпва. Маркира ме, преди лидокаина се нажабурках със Сандрин, затворих очи, притисна ме със пинцетата и....познатата картинка, усетих как иглата пуква кожата и стоманеното острие премина през месото на устната и след това как се пуква втората "стена" от външната страна на устната ми, и иглата излезе. Wow, този път ми хареса, хаха, щом докато ме пробиват казах през зъби "Ja,Ja, Wunderbar".

Всичко мина много бързо, не ти остава време да се сетиш за болката, а болка има, но се преживява, не е страшна, ами е интересна! :)

Соня ми сложи пиърсинга, намести ми го, сглоби ми го и ми го честити, хаха! Тогава леко ме заболя докато наместваше пиърсинга, ама здраве да е! Работа за 3 минути! :) Браво на нея, останах доволен от дупченето й! :) Добра е! ;)

И ето че вече съм с нов пиърсинг. Глезотийка, сега една седмица малко профилактика, и после само Роси да ми падне, а, да, малко ми е "забранено" да се цункаме сега, но като се закрепи и зарасне....мммм :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар