13 август 2006

Our Ukranian Guests

Аз, чичо Вася и брат ми (от ляво на дясно)

Имаме си гости украинци. Вася и Оля. И то не какви, ами младоженци, пристигнали в България, за да си отпразнуват медения месец. Явно няма да е "месец", но по-скоро сватбено пътешествеие.

Чичо ми украинец - или иначе казано синът на сестрата на баба ми. Един от украинските ми роднини. На 32 години. Казва се Василий. Аз като малък съм го виждал, даже общи снимки сме имали, но явно нищо не си спомням.

Сега се мъча да говоря на руски, много ми е развален руският език, ужасно е, но се разбираме, друго си е да си говориш на английски, речта ми щеше да тече плавно като масло и щяхме да си говорим повече.

Но нищо.

Ходихме с тях на плаж, разходка из нощна Варна, абе забавни млади хора са. Ще останат у нас до неделя, почти цяла седмица. Дано издържат. И ние също с тях! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар