07 август 2006

Polizei Сефте


Най-накрая да ме спре полицай докато шофирам, е, не беше катаджия, ами такъв на КПП на Златни пясъци. От както имам книжка не са ме спирали, ама и аз щото толкова често карам, но все пак 6 годинки не са малко.
Та си спирам аз на STOP-а на КПП-то, поглеждам го полицая, и пича ми маха с два пръста все едно "продължавай" и изсумтява нещо през зъби. И аз таман потеглям, и приятелката ми, която седеше отдясно, ми казва да спра, че онзи ми бил казал "добър вечер". Добре че не бързах и отпуснах спирачката и по инерция се върнах назад при чичко-бате полицай, хехе!

"Добър вечер, блаблабла" - ми казва той.
"Здравейте" - му отговарям аз
"Документите за проверка" - продължава полицая
И аз докато ги извадя, талона на колата, моя талон и шофьорската ми книжка, и му ги давам
без да знам дали това е достатъчно.

Той ги взима и ме пита:
"Защо идвате от забранена за движение улица?"

И аз на себе си: "Кво?"

"Нали завихте от мостчето зад воденицата?"-продължава да ме разпитва

И аз: "Мии да, от Болеро идвам" и почнах да мънкам нещо, че все едно изобщо не съм разбрал по каква улица се движа. Та полицайчето ми изгледа документите, видя че не са ми взимали точки, и явно щото зад мен се наредиха още две три коли, и ми подаде документите, казвайки "Приятна вечер".

А аз вече очаквах нещо фишче, актче, ама толкова съм в час, много лесна мишена като нямам опит с полицаи.

Та ми се размина, то най-накрая се случи да ме спрат заради това, щото аз наистина си влизам в забранена за влизане улица, уж минавайки по-накратко, но вече няма да правя така, че излишни емоции не ми трябват.

А точно в тази вечер си го представях как ме спират и как лъжа ченгетата и се правя на
ударен от гръм, за това че съм направил нарушение.

Ехх, човек да не си представи нещо неприятно, и то да се случи.

Тази случка само ме навежда на мисълта да си изкарам червен контролен талон и да си спестя едно нарушение.

Да видим кога обаче ще се замъкна в КАТ.

Дано само за добри случки.


Няма коментари:

Публикуване на коментар