16 август 2006

Varna's Day

Заря по случай 127 години ВМС от 13 Август 2006
снимка: Импакт Прес Груп
(ей такава заря очаквах да видя, ама видях един уй само!!)

Вчера, 15 Август, беше Денят на Варна, Големият празник на града, организиран от "големият" ни кмет Кирил Йорданов.
Два-три дни преди тази дата около 21 часа все имаше някаква заря, която продължаваше около 3-4 минути. Аз си мислех, че това е нещо от рода на генерална репетиция за празника, но явно не е било.
Миналата година шоуто и зарята бяха на ниво, наистина си беше голям кеф да гледаш зарята от толкова близо.
Това лято най-много очаквах Деня на Варна точно заради зарята. Явно прекалено много съм очаквал и заради това разочарованието ми е толкова голямо.
Срещнах се със Стефка и един нейн познат веднага след курса по немски, малко по-късно се засякох с брат ми, и още по-късно към нас се присъедини Боян.
Та доста време кибичихме преди да почне концерта, поне час и половина.
Празничния концерт започна около 22:15 с леко скучното според мен изпълнение на центъра за съвременен уличен танц, може би музиката да ми е била скучна, а и много се задържаха на сцената.
След тях Роберта изпълни три свои песни, доста изтъркани и извън всякакво модерно звучене. После някакъв Крум незнам си какъв изпя две песни, а майче там някъде между техните изпълнение Ани изпълни една песничка, може и повече да е пеела, изобщо не ми е било до тях!
Най накрая се появиха Румънеца и Енчев и едва те успяха да разчупят атмосферата и да почна да се забавлявам.
Стефка и приятелят й си тръгнаха по-рано, беше им писнало вече, Боян и той напусна колектива,хаха, брат ми и той не издържа и останах сам, очаквайки зарята. Бахти набутвацията.
Deep Zone Project излязоха последни на сцената малко след 23 часа, и хората почнаха да се разотиват, умрели от скука и тъпня.
Явно нашия кмет доста тънкажно е минал, щом толкова пуст и скучен беше концерта. И напук на всичко зарята беше от Аспаруховия мост и не се виждаше от центъра и там, където беше концерта. Много зле!

Много съм разочарован!
Така е като съм бил с големи очаквания.
Взимам си поука - отново!


Няма коментари:

Публикуване на коментар