02 май 2006

На концерт на Pungent Stench

Невероятно, но факт, Pungent Stench, една от световноизвестните death metal групи, все още съществуващи, на 29 април 2006 изнесоха концерт пред около 150 фена в клуб AREA 51 във Варна, България, благодарение на феста Undeground Extreme Fest. Подгряваща група беше Vrani Volosa от Бургас.
По принцип вече не слушам такива бруталии като Pungent Stench, но исках да отида на
техния концерт заради едното добро старо време, когато бях такъв метъл-бруталия,хаха! А и това да си на концерт с лимитиран брой посетители също си е някакъв кеф, все едно си специално избран да си там (13 лева струваше да си специален, хаха!). Даже в деня на концерта още се двоумих дали да отида или не, но добре, че се реших и присъствах на това събитие.
Метъл класика, така бих ги нарекъл Punhent Stench, още в онези мои метълско-прохождащи години си спомням тяхната обложка на албума им, която представлява две откъснати мумифицирани глави на старци, които се мляскат, а и логото им е доста яко. Аз и така не съм ги слушал след това, нищо тяхно не ми попадаше. Но когато видях тяхното име в програмата на Зоната за Април месец много се накефих! :)
Няма какво толкоз сега да се обяснявам. Два дена ми бучаха ушите след концерта, и по едно време си викам ами ако не спре този шум в главата ми?!?! Така че можеш да се представиш
каква лудница е било!
Всъщоност какво да си представяш, аз ще кача снимки да гледаш!


Няма коментари:

Публикуване на коментар