07 май 2006

До Албена и назад

Ммммм,да, това е малко стара новинка, но мисля, че трябва да се спомене.
Миналия понеделник, или точно 1 Май реших, че е време да изляза да покарал колело и да се претрепя някъде в гората. Избрах си горската местност над Вилно селище Златни Пясъци. По-миналата година там се беше провело състезание по cross country и отдавна му се канех да отида да покарам малко, а тогава само снимах. Междудругото да се оплача - мразя да катеря баири, в този ден се накатерих, писна ми за цяла година напред, хаха!
Стигнах до това местенце, много и приятно наистина да караш колело там, пресечен терен, коловози от автомобили, паднали клони, емоции колкото искаш! Аз обаче не можах да се ориентирам много добре и в крайна сметка не карах по терена, по който се караше на онова състезание. Спускането беше приятно, не беше супер стръмно, но тъй като беше неизвестно за мене натисках спирачката от време на време, еййййй значи, трябва да си купя каска и тогава ще си троша главата без да се притеснявам.
Всъщност не съм планирал да карам чак до Албена, но така се случи. В края на горската отсечка по спускане (бях следвал маркировката бяла-червена-бяла линия) се озовах малко пред 360 градусовия завой до Кранево, и си казах: "Аре ша караме до Албена!". Та така, явно Pepsi Energy + Snickers ми дойдоха прекалено енергийно и стимулиращо Discovery Channel интереса ми, хаха! Стигнах Албена, турист там, продавач другаде, имаше хора, и румънци имаше, и много ТХранци също! И не се спрях значи, карах карах чак докъдето можех да карам, просто не се спрях, незнам какво ми беше станало тогава. Накрая стигнах възможния край на Албена, някъде пред Балчик по крайбрежната алея! Лудница! Постоях малко там, направих си някоя друга снимка и аре...да си ходим! А до там бях навъртял 36 километра за 2 часа и половина!
Реших че ми трябват пак някакви стимуланти, та си взех количка и един голяяям сникерс. И се започна след това Голямото ми завръщане! Поне от 10 години не съм ходил до Албена с колело, само веднъж с Тодор успяхме да стигнем до там. Този път реших да се върна по друг маршрут, по пътя за Варна през Кичево!!! Голяма грешка! Половината път беше само изкачване! Ужас! Набутах се много яко! Карам, бутам, почивам, карам, бутам..лудница! Изкрейзах! И слънце пекна...просто нямам думи в какво сам се забърках!
И да ви кажа пътните табели за разстоянието до Варна изобщо не са верни, не им вярвайте, неточни са! Излъгаха ми надеждите, че малко остава до Варна!
Е, доживях да стигна до табелата ВАРНА! Но щото онзи ден бях луда глава и въпреки умората, се отбих от главния път. Реших да се спусна по терена на миналогодишното състезание до Телевизионната кула! Луд умора няма! :) Спуснах се, де! Хахаха!
И какъв е резултата: изминато разстояние 72,6 км, време 4h 38min, средна скорост 15,8 km/h, максимална скорост 48,5 km/h

Скоро такива разходки няма да си правя! Нямам тренинг, идва ми в повече! Хехе!


Няма коментари:

Публикуване на коментар