31 май 2006

Семейство Маринови!

В неделя, 28 Май, бях на най-яката сватба, на която съм ходил до сега - на Ева и Станислав сватбата!
Да им е честито!
Кум и кума бяха Галя и Николай, а пък аз им бях личния фотограф, и им направих 1096 снимки, като от 9 сутринта до 7 вечерта не се спрях да снимам и за всеки час имам по някой кадър! Затова тука няма да слагам много снимки, че няма да мога да си избера, само тези трите кадъра са достатъчни!
Сватбата премина много диво, и мисля, че млади и стари много добре си изкараха! Присъстваха всякакви сватбарски обичай, като например да си откупиш булката, а девойките от нейна страна да не допускат младоженеца, пиене на екс на чашите със шампанско (Ева изпи първа!), всякакви хора и танци, както и традионни игри с питка и парички, хвърляне на букета и какво ли още не :)

P.s. няма да коментирам много мафиотското отношение в двора на Ритуалната зала във Варна относно снимането с фотоапарат, знам,че го има отдавна и продължава да се толерира, но тяхната кауза е вече загубена! Искам само да кажа защо не ми позволиха да снимам със 6 мегапикселов апарат, докато с маймунките на 3-4-5 мегапиксела всеки снимаше, че и аз даже!! Хахаха, смешни сте вие сватбарските фотографи! :)

Eто и снимките, като на едната ясно си личи все още наш'то лудо отношение към всички сериозни неща, включително и сватбата, хахах!




Няма коментари:

Публикуване на коментар