17 май 2006

Неделята

Миналата неделя, 14 Май, с брат ми си изкарахме много яко деня. Още на 6 май се бяхме заканили да отидем за риба, но нали трябваше да побачкаме на Слънчев бряг, така че ни се изплъзна тази възможност. Но този път се уговорихме, изключихме телефоните, и рано-рано сутринта (е не чак пък толкоз рано) станахме, и се приготвихме за Деня с голямото Д.
Не си спомням от кога не съм ходил за риба, но със сигурност миналото лято пропуснах рибарския сезон, замислям се как беше през 2004, но май пак там някъде не успях да се отчета. Е тази година се записах!
Отидохме на трета буна, въдиците ни готови, взехми си стръв бели червеи и скариди от един ловно-рибарски магазин, само че крайна сметка ползвахме миди за стръв, все пак е малко неприятно неподготвено ако отидеш за риба без никаква стръв.
Улучихме много приятно време, не духаше силно, имаше слънце и не беше чак толкоз горещо! Само дето нямахме голям късмет с риболова, кълвеше, но на пресекулки, и все някакви малки попчета, дори аз хванах най-малкото попче, щото му се заканих, че няма да му се размине и не го съжалих!
Брат ми по едно вречме леко се поизнерви, че не му кълве толкова често колкото иска, ама тъй ша е тя, хаха! А пък аз на три пъти закачих въдицата и на трите пъти скъсах кукичка, представям се колко кукички има в морето! Хванах и едно куче, ама лакомо, щеше да му се пръсне стомаха, беше женско, де, с хайвер, ама пак от инат не го пуснах, за да го изядат котките!
И така някъде до 13h, голямо чакалене беше, но мисля че въпреки малката бройка, която хванахме, имаше смисъл да отидем и да си начешим крастата за известно време, когато ще излезе по-голямата кая и миджит.
Една малка рибарска тайна: на 15 август на Южния плаж във Варна - пригответе се за големия улов на кефал, 5-6 килограмови парчета!

И тъй като с брат ми рано се прибрахме у нас, аз му пуснах идеята да отидем да покараме някъде извънградско с колелетата, все пак вече има багажник за колелета за колата, и да оползотворим и него. Отправната точка беше Камчия.
Малко трудно успях да сглобя багажника за колелетата, но успях едно към едно с картинката на кутията, и монтирането му на автомобила не беше проблем, сханахме идеята, и пътуването беше безпроблемно, само дето трябва да се движиш малко по-бавно, и да спазваш дистанция от ляво и от дясно, щото търчахме с по половин метър от двете страни. И често казано голяма атракция бяхме, като самолет на колелета, хаха!
Оставихме колата на паркинга на ПОДА, там пък се засяхокме с Николай от Нико-Байкс, и той ни насочи къде най-добре да отидем да караме, а именно в посока частния язовир, който се намираше на 3 километъра от нас.Самия терен беше много приятен, пътя минаваше покрай реката, в началото беше асфалтиран с дупки, но постепенно изчезна и минахме на режим офф-роуд. Наклона беше приятен, нито стръмно, нито баир, идеално да развиваш постоянна скорост около 15-18 км/ч.
Стигнахме до едно село, но вече не се сещам как се казваше, много тихо село, и не чак толкова "забравено от Господ". Видяхме една луксозна голяма къща, някой се изхитрил да инвестира там. А пък аз се снимах с едно магаренце, хехе, все едно магаре не съм виждал, а патките бяха много настървени да ни хапят и все ни съскаха като змии, предупреждавайки ни за птичи грип! :)
Целия маршрут беше 22 километра и го изминахме за около час и половина без да си даваме много зор.
Отпочинахме в ПОДА като хапнахме и пийнахме по една бира. После пак сглобихме багажника, монтирахме колелетата за него и потеглихме за Варна.
А във връзка с този багажник за колелета за кола, ами взехме го от Practiker (вярно написано е Praktiker) за 99 лева, и въпреки че на кутията пишеше, че не става за Opel Astra Caravan, явно за комби става!

Вечерта отидох на концерт в Area 51 на унгарските grin core групи GUTTED, RADIKALIS AMPUTACIY и KOROG! 10 пъти по-брутални от Pungent Stench! Нямам думи, no comment! Само ще кажа, че беше много яко и си струваше!