20 май 2006

SyntonicSoul99

Вчера отворих за посещение моя уеб сайт http://ss99.hit.bg
В продължение някъде на 2-3 години сайта беше затворен поради факта, че възгледите ми за света, поведението ми и всичко останало се бяха променили и нямаше смисъл да залъгвам хората, че съм това, което съм там.
Отворих го, за да може приятелите ми да си мие спомнят такъв какъвто бях тогава, а и заради самата забава, щото сайта си е забавен ако ме познаваш, хаха!
А и хората винаги се връщат назад!
Та в този сайт можеш да видиш мои стари снимки, цялата ми еволюция, да прочетеш на английски мои мисли от 2000 година, да чуеш мои песнички направени с Impulse Tracker през 1999 г. на машина 486 DX4 100Mhz 32MB RAM 850 HDD 2MB VIDEO, всъщност това ми беше моя първи компютър!
В този сайт ще видиш сателитна снимка на Варна, около 20-тина снимки от Halloween партито през 2000 година, МЪРТВОТО ИЗКУСТВО SIMPLICITY, което ми беше хоби, даже заради него ми направиха репортаж от предаването НА КАФЕ с Гала, ще можеш да прочетеш няколко от стиховете на ЗАДГРОБНИК, и разбира се да прочетеш всички онези налудничави вестникарски статии относно моето старо хоби да събирам черепи на животни!
Толкоз, пак много казах, иди и влез в сайта, и глей да се разпишеш в Книгата ми за гости!


Няма коментари:

Публикуване на коментар