07 май 2006

Building Tourism is Good!

Или в превод "Строителният туризъм е яко нещо!". Хаха! :) Не когато и да е, ами на Гергьовден! Амми щяхме с брат ми да ходим за риба, и таман сме в ловно-рибарския магазин до нас, и му звънят от фирмата по работа! И са какво, отиде ни рибката, трябва да се ходи до Слънчев бряг! И нещата така се завъртяха, че един час по-късно, облечен в червени работни дрехи, се озовах на покрива на в момента строящ се петзвезден хотелски комплекс "Royal Garden" в Слънчев бряг, заедно с брат ми и още един младеж, и една тумба цигани-общаци, и моя милост хванал удължителя с валяка и грундира 300 кв. метра покрив! Хехе, много интересен начин да си изкарам деня! :) Но пък и много добре заплатен също! ;) За колко пари съм се хванал да отида да бачкам ли? За достатъчно! :P
За 4-ри часа успяхме да си свършим работата и напуснахме обекта. Мисля че преди не съм ходил на Слънчев бряг, но малкото, което видях тогава не ми хареса изобщо, абе като на Златни Пясъци същата простотия! Хотел гъз до гъз!

Айде, аривидерчи, аз се връщам във Варна!

В един форум за строителство и инвестиции разбрах, че веднъж от електрожени работещи на горните етажи се били запалили голямо количество строителен материал, складиран долу на земята, поради което се образували пламъци високи 15 метра и гигантски димен облак. Но благодарение на 3 пожарни коли пожара бил потушен, а резултата бил загуба на строителни материали за около 30 000 лв., десетки изпукани стъклени пакети и почерняла от изгорелите химикали в строителните материали фасада на дясното крило на комплекса (според картинката по-горе).
И знаете ли какво? Ами тази черна фасада била изшкурена от алпинисти, яко търкали по фасадата, търкали ли търкали, изтаковали цялата фасада! Незнам какво е останала от нея и доколко е изтъняла!


Няма коментари:

Публикуване на коментар