25 май 2006

Вила мечта

Онзи ден си купих списание "100 идеи Вили и Къщи" единствено заради дървената вила на корицата, много си ме впечатли и просто не издържах, след като я бях видял някъде два три дена преди да взема списанието. Много си ми харесва фасадата, за това, че е такава семпла, и особено прозоречната издаденост на първия етаж, алпийския покрив, и самата идея, че такава къща може да се изгради лесно. Незнам дали това е от онези къщи, които ги продават за сглобяване. Ако ти се занимаваш с подобни неща, или познаваш някой, който може да ми я направи, остави ми коментар за контакт!
Междудругото, не си взимайте това списание, не си струва, снимките са направени, колкото да си имаш бледа предства за къщите, а най много ме разочарова това, че къщата, която е на корицата, за нея няма нищо написано вътре в списанието, почувствах се излъган!


Няма коментари:

Публикуване на коментар