19 юли 2006

Cross Columbia Update

Най-накрая си накупих някои неща за колелото! Беше време след като на няколко пъти все се изнамираше кой да ме откаже от това, да купя нещо ново за моето старо тежко колело Cross Columbia.
След като от няколко дена все се ровех в електронните магазини за велосипеди се спрях на два сайта, Gorgona-Shop.com и Ride Spot.net
От Горгона си поръчах вътрешни гуми Maxxis Welther Weight и платформени педали VP-747 тип "мечи капан", а от Ride Spot.net си избрах гумите Maxxis Mobster 2.1 и Maxxis High Roller 2.1.
По-големите професионалисти от Горгона ми се обадиха за потвърждение 2-3 часа след като направих поръчката, докато от Ride Spot.net никакви ги нямаше. Едва късно вечерта преди полунощ им драснах един имейл, тъйкато се усъмних, че има проблем с поръчката ми. И на следващия ден сутринта ми пратиха съобщение, че всъщност гумите, които съм си харесал няма наличност от тях, въпреки че в сайта им са обявени за продажба. И чак след две седмици ще има доставка. Много тъпо! И отмених поръчката. Явно обаче друг път няма да пазарувам от тях.

Днес дойде поръчката от Горгона, точно 24 часа след като я направих. Доволен съм от техните услуги и от продуктите им, остава само довечера всичко да монтирам и да няма някакви проблеми, педалите са малко по големи отколкото си ги представях, но са доста опасни! :)

А гумите в крайна сметка си ги взех от варненския магазин ВЕЛОС, колегата ме закара до Чайка, малко трудно им открихме блокчето, но всичко завърши сполучливо.

Сега с нетърпение очаквам да свърша работа, да се прибера, и да сменя старите неща с новите и да се метна с колелото към града!


1 коментар:

  1. Здрасти, попаднах на поста ти докато търсех инфо за cross columbia, аз имам такова и се чудя дали да не го продам и за колко пари, защото го ползвам само за градско, а ми е тежко. Надявам се да дадеш полезен съвет ICQ 230 797 548
    Мария

    ОтговорИзтриване