08 юли 2006

Golden Sands by Night

Виенското колело на Златни пясъци, сезон 2006

Вчера най-накрая реших да се замъкна на Златни Пясъци да видя как изглежда комплекса вечерта, и разбира се, преди всичко да видя моето си Роси. Най-много си ме притесняваше къде ще паркирам, предвид лудницата на Златни Пясъци, и се надявах на едно скътано местенце, че ще има свободно място за колата. Имах късмет в това отношение.
Като пристигнах при Роси трябваше малко да поизчакаме, за да може да си свърши задълженията за деня докрай. Така че в хотела й присъствах на външна програма - някакъв илюзионист, на който фокусите му не бяха едни от най-добрите , малко ми беше скучно. ТОй изпълни и номера с обръчите, които се преплитат, и аз винаги съм се чудил как става този номер. Обаче само с фокуси пари не се печелят, та чичкото и неговата асистентка изпълниха "А сьо ле мио" (незнам как е на английски) с помоща на камбанки, всяка камбана беше точно определен тон от мелодията, и да ти кажа, изпълнението беше много яко! Даже ръкоплясках, хаха!
Най-накрая шоу програмата свърши и с Роси можехме да излезем да се помотаем из Златни и да седнем да пийнем по нещо. Направихме си разходка в посока хотел Адмирал, в който има турски бар с гюбекчийки и ужасна ориенталска музика - баш в центъра на Златни! Отидохме да видим и Виенското колело, даже направих някой друга снимка докато Роси хапваше чипс. На няколко пъти ни объркваха с чужденци и в мига, в който разбират че сме българи, се чуваше едно "Аааааааа!" заедно със широка усмивка! И Роси трябваше да ходи с баджа си, че да вдъхва респект, хаха! Видяхме и едни папагали, огробни такива, АРА трябва да са, използваха ги до кораба ресторант на първа алея, с тях хората си правеха снимки, чудя се обаче на папагалите не им ли вреди светкавицата. На мен няма да ми е много приятно ако вечер някой постоянно ме щрака с фотоапарат и ме заслепява! Отбихме се и през едно коктейл барче да се почерпим.
Онази вечер на Златни пясъци ми беше първата вечер, в която съм в курорта по тъмно. Досега не ми се е налагало, но имах сякаш малко повече очаквания за атмосферата вечер на Златни. Може би трябваше да минем през други алеи, където най-вероятно хората не се спираха да се напиват по импровизираните барове. Е, другия път пак!
Все пак ми хареса! Ще има повторение!

Светлините на хотел Адмирал, а онази точка насред нищото в небето е Луната!

Роси ми се усмихва на един от коктейл баровете на Златни пясъци, явно е от джин-тоника! Хаха!

Ето една табела, която се намира на един от плажовете на първа алея. Явно дори да си сложиш кърпата на пясъка трябва да си плащаш! Чудя се кога ли ще се таксува всяко влизане в морето!?!


Няма коментари:

Публикуване на коментар