19 юли 2006

Паша дере плаж и риболов

Уж този блог е да пиша за неща, които наскоро са се случили, а то стана, че все пиша за
миналото! И сега се връщаме няколко дена назад, и по точно 15ти Юли, събота, време за риба, хаха! Мястото всеки го знае и това е плажа на Паша Дере, риболовците са брат ми, Петър и моя милост, човекът зад кадър.
Хванахме се пак в ранните часове, докато Петър дойде малко по късно. Плажа беше пуст,
приятен хладен ветрец и топлата морска вода. Неприятното във всичко това беше, че духаше от брега. Незнам защо имам някакъв страх от това, чудя се дали защото прочетох, че тази лодка не трябва да се използва когато духа вятър от брега и заради самия й размер.
Нямахме голям късмет с брат ми - не кълвеше а и този вятър...добре че Петър пристигна по-късно, за да можем да се върнем на брега преди да е задухо по-силно. Та брат ми гребе, а
вятъра духа, той гребе, вятърът духа (не на него, бе! :P С малко повече мъки излязохме на
брега, докато една друга гумена лодка остана понавътре и какво се случи след това с нея и аз незнам.
Петър голяма шматка, ей, то и ние с брат ми не си падаме по-долу. Този път бяхме с три въдици и всеки си имаше пръчка и макара да си хваща риба. Абе Петър като е с нас на брат ми не му върви риболова, все едно Петър му краде късмета.
Този път не сме хванали много рибки, смешно е да се каже предвид броя на рибарите, но числото 45 от които 4 кучета, без да броим 3 изпуснати попчета от Петър.
И никакви лихнуси!
И акула нямаше, въпреки че едното куче отиде за стър на такъма за акулите.
Иначе забавата беше на ниво!
Следват лигавня във вода! :P

Плажа на Паша дере

Свлачище! Внимавай къде си слагаш кърпата!
Изгрев слънце на Паша дере, часът е 6:02h

Изгрев слънце на Паша дере, часът е 6:02h

Изгрев слънце на Паша дере, часът е 6:02h

Моите космати крака - символ на "богатство"! Хаха!

Аз и Петър във водата

Петър подводничар
Аз и Петър в морето

Аз и Петър в морето


Няма коментари:

Публикуване на коментар