14 юли 2006

This week sucks

Тази седмица ми излиза през носа.
Изобщо не съм в кондикция и тонуса ми си е взел отпуска явно.
Ходя на работа, ама нещо ми се е загубило желанието, може би поради факта, че нищо не се случва, което да ме удовлетвори от свършената работа. Няма развитие?
Курсовете по немски език ми се струват доста по-дълги и леко скучни в началото, понякога едвам държа очите си отворени, и все гледам часовника да минава времето да си ходя, добре, че след курса с Боян ходим да пием по една бира.
От две седмици пия витамини Centrum, но не усещам някакво подобряване. Даже ми се спи повече от преди, въпреки че тази седмица не е толкова гореща, колкото преди.
Вече сигурно цял месец не пия кафе. Преди пиех по две кафета на ден, а сега наваксвам кофеина или с кока-кола или с беналгин когато ме наболяват очите. Но се чувствам доста по-спокоен и не се изнервям толкова лесно...в това отношение имам напредък. Пак почнах да пия чай, няма как, трябва да закусвам нещо все пак.
Росито...липсва ми! Чакам търпеливо да се върне от Златни...вече нямаме много време да бъдем заедно!
От два дена не съм влизал в ICQ и в Sladur.com - не ми се чати, писна ми!
Тази седмица не съм се виждал със Сияна и Стефка, това значи, че не съм и слизал по крайбрежната алея...ми то не остана време с тоя немски, а ако пия само бира вечерта изобщо няма да го науча езика и ще трябва да spreche само тази фраза Ich mochte viel Bier trinkin!
Колелото ми беше на ремонт, и две седмици не съм го карал, но вече е готово, остава само да го наместя в графика ми.
Брат ми се върна от Пампорово - може би утре сме за риба? Това пък означава, че съботата нямам да имам сили вечерта.
Сега с него сме се амбицирали да си купим нещо, поне сме си поставили цел и дано нещата станат с всичко бъде OK!
Имам нужда от отпуска! Ама в началото на август започва Monsters of Rock и явно тогава ще си взема малко почивни дни, които пак доста изтощителни ще бъдат!
Трябва да се разкарам от тези компютри, от този град и от този климат - за една седмица поне!
Да видим как ще завърши седмицата!

Незнам, как му се казва на това!?!?!?


Няма коментари:

Публикуване на коментар