06 август 2008

Bluba Lu in Varna, Archeological Museum, 5th August 2008

www.blubalu.net


Стефка, моя приятелка, случайно ме навива да отида на това събитие с нея, не толкова защото е безплатно, а поради това че е нещо по-различно, което може да се види, чуе и усети това лято. За съжаление тя пропусна концерта, но добре че все пак имаше с кой да отида, и не съжалявам. Английския двор на Археологическия музей във Варна беше пълен с хора, явно само аз незнаех кои са Bluba Lu до тази вечер.

Наистина различна музика, отпускаща, и същевременно свежа, напомняща ми за Tori Amos (Дано не греша със сравнението) и другите по-меланхолични певици, но сякаш този път без онази депресиращата нотка, която меланхолията носи със себе си.

Bluba Lu в действие

Имам си един физически критерий кога наистина душата ми харесва това, което чува - а именно да настръхна! Bluba Lu на няколко пъти успяха да ми го причинят! А това означава "много добре"! Поздравления дори!

Повече информация за Блуба Лу на следните адреси:
www.blubalu.net
http://www.myspace.com/blubalu




Няма коментари:

Публикуване на коментар