14 август 2008

Sunny Queen Yacht

Sunset from Sunny Queen Yacht


Явно миналата събота беше Съботата с голямо "С", защото я запълних откъм емоции, забавления, разнообразие. Може би е била най-яката събота от месеци насам.

След като се върнах от Дуранкулак отидох със шефовете за риба. Тя покана излезе малко изпросена, но не съвсем, просто предишния ден присъствах на разговора за покана на яхта, е неволно се изпуснах, че с брат ми ще ходя за риба и аз. Обаче нашта работа с брат ми не стана, така че уважих поканата да се присъединя към Рибарите, хаха!

За съжаления първоначалната яхта, някаква си 16м. се била развалила, та хайде по Морска гара и яхтените пристани да търсим превоз към Галата, където в петъка беше излязъл много сафрид. На Морска гара ударихме на камък, но на един пристан за яхти под малкия мост на Аспарухово се намери една - и не която и да е, но яхта, препътувала и обиколила по море три пъти необятния Свят - с капитан Светльо Георгиев.

Сега докато пиша тук, се поразхових из Нета и виждам, че и на други места има снимки от разходни, акустирания и т.н. Яхта с история!

Риболова беше приятен, защото просто не хващахме толкова риба, колкото само навивахме макарите, то пък ако имаше риба щеше да е скука, щото сафрида е супер скучна риба за риболов - само пускаш чепарето и чакалиш, прибирайки го от време на време.

Големият Рибар обаче си показа майсторството и хвана най много риба, дори и един Карагьоз. Аз бях на второ място по бройка. Тук количеството е важно. :) Равносметката беше 40 сафрида и карагьоза. Рибата остана при мене, като обещах да нахраня колежките в офиса. И те доста се зарадваха, хаха!! :)

Капитанът ни показа и снимки, където най голямо впечатление ми направи как яхтата беше отрупана с кървави акули - не разбрах само - 500 акули, или 500 кг. акули. Но беше се превърнала като рибарска лодка изпълнена с улов.

По-късно ще се постарая да публикувам малко повече информация за Sunny Queen - някъде бях мернал, че може да се наеме срещу 400лв на ден...


Моя милост имаше честа да управлява яхтата, макар че се движихме на двигател

Рибаре, рибаре....

Три сафрида наведнъж - това ми бе рекорда.

Улов - скромно, но от сърце!

Sunny Queen през 2004г.


Няма коментари:

Публикуване на коментар