14 август 2008

Durankulak Beach and Lake

Дуранкулашки плаж
Всичко за Дуранкулак - Турстически гид за Шабла и региона

Миналата неделя Иво пусна офертата да дойда с него да снимаме един парцел на Дружеството, намиращ се в с. Дуранкулак. За малко се замислих, но бързо се съгласих, след като уговорихме нормален час за заминаване, а не преди слънцето да изгрее както с брат ми се уговаряме за риболов.
Тази година с Роси се пробвахме да стигнем до Дуранкулашкото езеро, но често казано пролетта така яко духаше и се вдигаха всички прахоляци върху Земята, че бяхме стигнали само до Шабленския фар. - или още един повод да се закача за Иво.

Аз и така не видях от близо Езерото, но отидохме на Стария плаж на Дуранкулак - много добър плаж, все още девствен, и незастроен от софиянци. Макар че 98% от колите, които бяха паркирали бяха със софийска регистрация. Честно казано софиянци са малко като чума за черноморието, там където се появят веднага почва нещо да се строи - и защо ли? Ами те като видят колко е хубаво на един такъв плаж и почват да си мечтаят: "Колко би било хубаво тука да си имам една къщичка...или апартаментче...абе цяла кооперация дай да построя, пък ще си задържа един мезонет за мен!"

Сори, копеле, ама така си е! ;)

Аз пък съм си казал, че ще застроя цялата Планина! :)

Та както и да е, това си е мое мнение, леко повлияно от едно изказване на един приятел.

За да стигнем до плажа минахме през някаква нива, пътя го бяха разорали, и една една си личеше автомобилен път, който не беше утъпкан изобщо. Незнам как с това Пежо 306 успяхме да стигнем изобщо.

Чист плаж, почти без хора, без заведения, без музика, без автомобили наблизо...какво му трябва на човек!

Направихме едно кратко плажче, напълних си раницата с варовикови камъни, и после едвам се дотътрих до колата.

Малко по-надолу следват снимки:



Full Metal Jacket (in action)

Silver Surfer

Човекоядец с пленник - свежа плът - дете

Дуранкулашки Стар плаж

Дуранкулашки Стар плаж

Пленникът на човекоядеца бяга

Пиле с дълъг нос

Пътят

Дуранкулашкото езеро и поля


1 коментар:

  1. А аз по какъв повод не бях там да се таковам у смотаната, сигурно ме е домързяло нещо:(

    ОтговорИзтриване