03 декември 2006

Tongue and Eyebrow Piercing

пиърсинг на езикаНе, не и не, не съм си сложил аз пиърсинг на езика, ами приятелката ми. Тя вече има три пиърсинга! и една татуировка, напред е с материала. Аз все още съм си само с един, след като преживях неуспешен опит да си сложа още един.
Накефи ме първия ден след като Ники от На Тъмно я надупчи, как Роси гледаше страшно и тъжно, тъй като не можеше да яде, а у тях имаше от любимото и пиле на фурна! Интересно как вчера забеляза, че ако не говори един час и се чувства по-добре, явно болката не и поняса много добре, но пиърсинга и е наранил венеца, и заради това. Тази седмица мисля, че ще бъда на по-тихо местенце под небето (бъзикам се!)
Та така, моето е надупчено отново, и не където и да е, ами на езика, хехе, после ще питате как е, ама няма да ви кажа, хахаха! :)

пиърсинг на езика, facial piercingПиърсинг на езика, по-долу се вижда пиърсинг на долната устна
(сн. The Digital Rebel)


пиърсинг на веждата, facial piercingПиърсинг на веждата - за момиче
(сн. The Digital Rebel)


пиърсинг на веждата, facial piercingПиърсинг на веждата - за момче
(сн. The Digital Rebel)


1 коментар: