14 декември 2006

I hurt myself


...to see if I still feel...както се пее в една песничка на NIN "Hurt".

Онзи ден, както си вървя аз по пътя за работа, изведнъж остра болка пронизва гърба ви в зоната на гръбнака, поради което се чу едно "Уааааауу!" или по-скоро "Ааааааа!" и изпъчих гърди от рязката болка. Веднага ме заболя гръдния кош и дълбокото вдишване на въздух ме караше са усещам тъпа болка в ребрата. Та се наложи да седна на една пейка за момент, щото незнаех какво става и защо така боли и да не би да заболи още повече.

Намалих темпото, и продължих към работа, не се върнах унас макар че бях на близо. Вървях по-бавно, защото дори от тези движения ме наболяваше всичко от кръста нагоре.

Оцелях и стигнах до офиса, поизмъчих се малко и не бях много щастлив от случилото се, предвид това, че болката дойде от гръбнака ми. Колежката ми веднага ме успокои като ми каза, че е нещо като нейното, явно съм прискрипал нещо си, което довежда нервните импулси в областта на гръдния кош да полудеят и да ме боли така.

Оплаках се на брат ми, че личния ми лекар се намира в края на града, и той се нави да ме метне до там. И тъйкато преди не съм ходил в поликлиниката на Владиславово, брат ми ме закара в друга поликника в Младост, мии... приличат си.

Както и да е, лекарката ми изнесе дълга лекция защо това ми се е случило, и колко близо съм бил до по сериозни контузии. Явно това, което ми се е случило е заради някакво гръбначно изкривяване, което съм имал, и то предизвикало някакви аномалии, както и това, че не правя гимнастики и всякакви там по-такива спортни движения (явно колоезденето не помага). Изписаха ми три вида хапчета, и сега тях гълтам, че и алкохол не пия, което е другия проблем.

Вече съм по-добре, но има още какво да се желае. Вчера бяхме на концерт на група P.I.F. и не бях много щастлив от факта, че не мога да пия алкохол. Дори и да съм можел съм решил да не пия, все пак това са три вида дрога дето досега не съм я пил. Поне се видях с приятелчета, иначе ми беше все тая дали съм на концерта или не. Съжалявам, че съм развалил настроението на някои хора, покрай моето разваленото.

И така, друго интересно няма...още не ме е прихванало коледното настроение :( но ша се опрая! ;)


Няма коментари:

Публикуване на коментар