03 декември 2006

About My St. Andrew's Day

Празнувах именния си ден в Ratz, имаше и друг избор, но там е по-спокойно и не толкова задимено, както на другите места, където обичам да ходя. Дойдоха не много хора, но им се зарадвах тъйкато отдавна не съм ги виждал, не се и съмнявам, че Тодор е бил най цветущия екземпляр, изпи бира за четирима (по моите възможности)! Присъстващите бяха Роси, Тодор, Стефка, Иво Птиците, Боян и аз...ауу, та ние сме били съвсем малко, баси! Марин и компания не можаха да дойдат, а пък Сияна и нейния мъж също. Владо и компания и те. Ми то излезе, че повечето не са могли да дойдат, еми сори, но това ми беше моя именен ден, и не мога да го празнувам през почивните дни! :)
Роси и Стефка пък ме изненадоха, и ме поляха с две шепи вода, та целия подгизнах :)
Иначе си изкарах яко, скромно, но беше добре, мерси за което! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар