18 септември 2006

PeTA and the Animal Rights


Наскоро се зарибих по един сайт и една организация за защита на животинките.
Намерих я случайно докато търсих сайтове за free stickers. В сайта на PETA има доста безплатни неща, та се абонирах за него и попълних няколко форми за изпращане на стикели, плакати и подобни. Незнам дали ще дойдат но все пак.
Но разгледах доста страници из сайта и станах член на Street Team-а им. Трудно се печелят точки....не, вегетарианец няма да стана, нито пък веган, но да защитавам правата на животните по друг начин може. Примерно не съм фен на цирковите животни, каквото и да си кажем не им е мястото там, нито съм голям почитател на зоологическите градини - същата работа. Не случайно Animal Planet i Discovery снимат животните в естествената им среда.
Не съм фен и на KFC - защо пък да не съм против тях?! Да, обичам много пилешки крилца, но не и тяхните!

Та такива неща...не обещавам, че ще съм много активен! Ама дано получа пратките, пък може след това да се активирам и да събера някоя друга точка! :)


1 коментар: