17 юли 2009

Последният ми Петък като Свободен Мъж

Промоцията свършва II част

Не е смешно! Днес е последният ми петък като свободен мъж! Това беше, другият петък, 24 Юли 2009г. е нашата сватба, и ще съм вече с друг социален статус - женен! "Докато Смъртта ни раздели!"
Като се замисля по-дълбоко...няма за какво да съжалявам - бъдещата ми съпруга е прекрасна жена - такава каквато винаги съм мечтал! :) Всички останали думи и описания са излишни в този момент! Тя е, Тя е, Тя е! :)

Разбира се, перфектни хора няма, нито аз, нито тя сме такива, така че двамата ще имаме десетилетия време, за да изкореним вредните навици на другия, ще започне едно доживотно състезание. Вярно, че лошите черти ни правят такива каквито сме, но това се отнася и за добрите, нали?

Ергенско парти няма да правя, с този американски капитализъм направо ми се връща закуската - там Св. Валентин, там Хелоуин, там Коледа, не че на сватбата няма да се пропусне момента със жартиера, ама това е за гостите.
Предпочитам да яхна колелото и да изляза на разхода извън града, да остана сам със свободните ми мисли, да усетя себе си преди да съм се оженил.

Последният ми петък като свободен мъж на планетата Земя. От днес започват и други последни дни - събота, неделя, понеделник, вторник, сряда, четвъртък. Да слагам другия петък халкат, да минава сватбата, да останат само спомените и да си влизаме в релси, че заради тази сватбена организация, за която можеш да прочетеш ТУК вече имам бял косъм на брадата ми! :)


1 коментар:

  1. Андрейчо, ще си позволя да поправя една твоя грешка. Една, за която съм сигурен, че е грешна: Коледа сме си имали МНОГО преди да дойдат американските "празници" при нас. Преди много години, когато бях колкото масата висок, дядо ми редовно ходеше да коледува, т.е. беше коледар. Ходеха по къщите да пеят за здраве, да ги даряват за пеенето и ... в общия случай да се напият на края на деня. Но Коледа си има български корени, които просто са били изтръгнати по време на комунизма... И ни беше насаден дед Мороз....

    ОтговорИзтриване