23 април 2009

Niki Dunev

Младият Ники Дунев в размисли

Днес бях на гости на семейство Дуневи, Марин и Светла Дуневи, младо семейство с почти 1 година брак, с почетен член едномесечния им калпазанин Ники, който тази вечер видях на живо за първи път. Супер яко лапе на едни супер яки родители, други думи нямам! :)

Марин го познавам покрай магазин На Тъмно. Покрай този магазин познавам кого ли не, но само готини хора, добри приятели. И най интересното е, че от този магазин толкова много бебета са се пръкнали покрай него, че само в блога ми споменавам 3 от тях, а се сещам за още толкова. Е, при Марин е друго, не е станал татко докато е работил там! :)

Да им е живо и здраво хлапето, поредния ОВЕН, инат, инат, само при мама иска (абе мъжка му работа, и аз съм бил така, ревал съм до посиняване, а в прегръдките на мама съм се превръщал в кротко бебенце)!


Няма коментари:

Публикуване на коментар