23 януари 2007

Spit on the People

Имало едно време дългогодишни служители в една фирма. И те решили да напуснат. Но явно на някой не им харесало причината поради която напускат. И резултата е следния:

Това е имейл изпратен от регионалния директор на Адрес към всички фирми, с които работят, с една единствена цел: да оплюе колегите си толкова силно, че да не могат да си намерят работа в същата сфера!

А аз мога ли да попитам какво ме интересуват техните сексуални проблеми, че ме занимават с тях и ми пращат такъв имейл с тема "информация"!

Моето мнение е, че каквото и да са били направили тези хора в АДРЕС, това не означава, че трябва да бъдат оплювани публично!

Мнението ми е продиктувано от опита ми във в-к Позвънете като фоторепортер, където бях много яко оплют от другия фоторепортер на вестника пред главния редактор, заради някакви си дребни неща, поради което разбира се бях уволнен, но иначе се водя "напуснал по взаимно съгласие".

Неправдите са много в този живот!

"Уважаеми Дами и Господа,

Бих искала да Ви информирам, че Галина Величкова и Жерар Левонян вече не са служители в “АДРЕС Недвижими имоти” АД.

Раздялата с тях бе продиктувана от нелоялно и некоректно отношение както към Компанията, Така и към нашите клиенти и партньори.


С уважение:

Димитринка Костадинчева,
Регионален Директор АДРЕС гр.Варна"


Няма коментари:

Публикуване на коментар