13 януари 2007

Sick

Virus

Тази зима няма да ми се оправи здравето, обаче, все съм на границата болен-здрав и в момента съм с единия крак в отсека на "болен". От една седмица пия китайски хранителни добавки с женшен, гинко билоба екстракти и мед, ама те ме поддържат колкото да не ме заболи главата - иначе са много добри стимулатори, като допълнителна резервна батерия са ми.
А от вчера пак нещо съм настинал, много климатици около мен, може и от тях да е! Шефа ми даде да пия Фервекс и течен витамин Ц, така че този път ще се лекувам така както той се лекува, да видим колко му е добро лечението.
А може и от мекото време да е - гледаш навън е 15 градуса по Целзий, а сме вече 13-ти Януари. Тази среда не е ли е перфекна за всякакъв вид вируси и подобни? Топличко, влажничко - ми перфект си е според мен! Да идва голямата зима, че да "заспят" всички тези болести! И гледай как през Април месец Варна ще бъде затрупана от сняг, хахах! Времето се е побъркало, покрай него и нашето здраве!
Надявам се скоро ще оздравея като хората, и да си пийвам биричката на спокойствие и с кеф!


Няма коментари:

Публикуване на коментар