22 януари 2007

Capital DVD collection


Този път явно няма да събирам новата DVD колекция на вестник Капитал! То си е мой пропуск, но ме мързеше да го издирвам в събота следобед. Едва тази сутрин по пътя за работа минавах през вестникарските будки да питам дали "случайно" е останал поне един скътан брой на Капитал с диска! Получих всякакви варианти на отговора "Не!" като "Това е невъзможно!", "Още в събота го изкупиха!", "Чакаме допечатка", "Оооо, не!", "Свърши!" и т.н. А да съм питал поне в 15 будки, няма и няма!
Ми здраве да е, няма да купувам Капитал, някакси ми е тъпо да ми липсва само един диск, и от горе на това да нямам "колекционерската кутия". То и без това не ми остава време да чета вестник.
И по пътя, почти до работа, видях Човекът от Биг Брадър 3 - Пламен ли се казваше, божия човек, независимия представител - шматкаше се на някъде по задачки явно, без капка слава! То и така трябва! В Бай Брадър само ти изкарват кирливите ризи, а моите не са малко!


Няма коментари:

Публикуване на коментар