05 януари 2007

New Year, New Luck

Хехе, това ми е първия постинг за годината! :) Която разбира се започна много добре, изкарахме си много яко на новогодишното парти, в компанията на всякакви типове и фенки, познати и непознати! :) В първите минути на Новата година си пожелах нещо, което ми се иска да продължи да е така, и се надявам, че така и ще стане! Получих страхотен подарък (да, на Нова година, щото съм фен на Дядо Мраз), видях се с хора, които отдавна не съм виждал - като Дебелия Геш и Албена, и невероятно колко малък е света, дори моя приятел Тодор се беше появил покрай Геша! :) Така, чудесата продължават да се случват, дори след Коледа!
В следващите два дни просто изкарах "страхотно" у нас в леглото! Сега очаквам да ми се оправи гърлото и да почна да пия имунностабилизаторите, че да се приготвя за снежната зима, ако дойде изобщо. И не съм спрял да ръся вируса навсякъде, иска ми се, ама лекуваме се, ша се опрайм!

Новото в този блог, е че поставих отново линк-секцията BLOG FRIENDS, с френдове - Невито CHINUK и Милена MIMKOTO :)

Снимки от Новогодишното парти ето ТУК и ТУК!

И малко тук:


Морски Олд Скуул Татус

Аз с перука
Тодор със шаманска перука
Бенгалски огньове
Party Time
Новогодишен татус съобразен с тоалетните изисквания



Няма коментари:

Публикуване на коментар