14 октомври 2006

No more lip piercing

Днес си махнах пиърсинга на устната поради много причини, след като от 26 Август се опитвах да го запазя. Една от тях е, че вътрешната страна на устната ми се беше цепнала неприятно, и пиърсинга си правеше леговище, а пък лигавицата на устната иска да го покрие и закопае в себе си, което от своя страна не е много приятно и здравословно. Освен това, от външната страна пък се беше получило удебеление на кожата, нещо като мазолче, което обаче също не се чувстваше добре и веднъж даже се беше разкървавило. Това бяха причините погледнато от здравословна гледна точка.
Друга причина е че този пиърсинг ми действаше като "ограничител" и не можех да си цункам както аз си знам моето готино гадже, да не говорим пък че не можех да си я захапя по вратлето! :) И всеки път като се цункахме по-дълбоко аз инстинктивно се дърпах.
Трета причина, е че Ники от На Тъмно като ми видя пиърсинга просто си ми го каза приятелски, че моята няма да я бъде, и че по-добре да го махна - е, овнешкия ми инат се помъчи да го спаси в продължение на 1 седмица, но ефекта беше минимален.
така че сега пак съм си с един пиърсинг, но поне този на веждата не ми прави вече никакъв проблем от много време насам.
И така, причини колкото щеш, но важното е че не ми е смотано сега и така нататък, просто исках да имам пиърсинг там и имах! :) Вече знам какво е!
А пък къде ще се надупча понататък и кога, това не се знае! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар