08 октомври 2006

The Bulgarian Society for the Protection of Birds (BSPB)


На 7 и 8 октомври се отбелязват Европейските дни на птиците!
Докато се разхождахме вчера с Роси и брат й, се засякохме с Иво, който е координатор за Варненския регион на Българското Дружество за Защита на Птиците. Иво беше организирал едно малко мероприятие - масичка с брошури и плакатчета, както и два бинокъла за наблюдение на птиците в района на Алпинеума в Морската градина. Не че успях да видя някаква птичка, но нищо.
Та Иво отново ме "вербува" да стана член, и този път аз се реших. Най-малкото защото с него се знаем от поне 5 години, пък досега не съм дал своята помощ в опазването на птиците по никакъв начин. А може би щото обядвяхме в KFC и ми е било гузно? Нееее! :)

Аз сега излизам да карам колело, така че повече инфо за БДЗП можеш да намериш ТУК!

Само да кажа нещо, всяка седмица хвърляме сумати пари за ядене, алкохол и цигари, но веднъж в годината ако отделиш 15 лева за защита на птиците и местата които обитават, ще направиш нещо добро и ще се почувстваш малко по-добре! Все пак и ние сме част от Природата и дано да не доживеем онова време, когато ще бъдем застрашен вид!


Няма коментари:

Публикуване на коментар