08 октомври 2006

Children Corner

Вчера си изкарах много яко предвид факта, че правих неща които отдавна не съм правил или просто никога не са се случвали.
С приятелката ми и нейния брат отидохме първо да хапнем на KFC. Още си чакам безплатните материали от PeTA2.com и тогава ще атакувам KFC, може би де. Е , аз съм си казал вегетарианец няма да ставам...еее, аре са, простено ми е, че отидох в KFC :) Нали ми е простено, хехе? Офф, добре,деее...

След като се хапнахме и натъпкахме с полуфабрикати, слязохме надолу по центъра. Отбихме се през На Тъмно, за да се консултирам с Николай за пиърсинга ми на устната, щото напоследък стана доста проблемен отново. Ники ми каза, че няма накъде, на устната трудно зараства и отнема месеци, за да изчезне зачервеното и да спре да сълзи. От външната страна се образува нещо като мазолче и просто дори да си махна халката и да си сложа шип няма да се променят много нещата. Така че ще се постарая да си спася пиърсинга, но ако скоро няма да има някакви промени в добра насока, ще го махна. И ще трябва да се дупча отново някъде другаде, хмм.

Отидохме след това в Детски кът. Повозихме се на блъскащите колички, след това стрелях на стрелбището и за първи път стрелях капачки. Въпреки че съм с очила успях да улучвам, и имам едва няколко пропуска - случайни такива :) И след това пък се возихме на водно колело, хаха, а това пък откога не съм го правил има поне 14 години, последния ми спомен беше от Велинград на онова езеро, с "К" ама точно как се казва незнам вече.
Та детска му работа, неизживяно детство, Роси излязла с двамата си мъже и аз на акъла на брат й :) Ама поне яко си се забавлявах! Мерси на моето за което! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар