05 юни 2006

Eight Below

Филмът е римейк на японския блокбастър Nankyoku monogatari, вдъхновен от японската антарктическа експедиция през 1957 г., по време на която след един неочакван инцидент и опасни атмосферни условия тримата участници в научна експедиция са принудуни да изоставят впряга си от верни кучета.Направен по истински случай „Осем Герои" е вълнуващо екшън-приключение за предаността и приятелството, поставени в екстремните и сурови условия на Антарктика. Филмът разказва историята на трима членове на научна експедиция: Дери Шепърд, неговият най-добър приятел Купър и американски геолог, които трябва да изоставят своя впряг от кучета след неочакван инцидент. Кучетата са принудени да се борят сами за оцеляването си в продължение на 6 месеца в условията на сурова зима.Но Шепърд не може да остави кучетата, обречени на сигурна смърт, затова се връща, за да ги спаси...Най-невероятната история за приятелството, оцеляването и приключението разказвана някога...

Честно казано този филм много си ме трогна и ще си призная, че си ме просълзи, колкото и да не е типично за някой хора, е, явно за мен е типично. Както и да е. Филма и много як и задължително трябва да се гледа. На пръв поглед изглежда малко блудкав, но може би съм очаквал малко повече и така да ми се е сторило в началото. Този филм много си ми припомняше за моята Мурка, която почина пред няколко месеца от старост, почти 18 годишна котарана. А още повече филма ми напомня за Мемол, моята кучешка любов, немската овчарка на Сияна! Скоро трябва да ги видя двечките, Мемол и Сияна, де!

И така...ако четеш това, гледай този филм при първа възможност!



Няма коментари:

Публикуване на коментар