17 януари 2018

Кой ме търси на 0875316377 и 0875347631 и спам номерата

телефонен номер измама спам как да проверя кой ме търси
Още един съмнителен телефонен номер, който класифицирам като измама.

Телефонните измами продължават да набират популярност с развитието на смартфон технологиите и достъпните цени на апаратите и безплатните минути от мобилните оператори, които не можем да изговорим за един месец.

Чудя се дали има българин на когото все още не са му звъняли от някой спам номер или не е преживял телефонна измама?

Вчера по новините бяха съобщили за телефонна измама с номер регистриран на остров Възнесение и започващ с +247.

И ето че днес някой реши да ми се обади, обаче от друг номер, който започва с 0875.

На първото позвъняване реших да вдигна на този непознат номер, но в същия момент сигнала прекъсна.

Замислих се дали може да е нещо подобно и не върнах обаждане, а изчаках.

След 2-3 минути се звънна отново, изчаках малко повече да позвъни, вдигнах и пак същото.
Това вече ме накара да направя проверка на телефонен номер и да разбера кой ме търси.
Номерът е 0875316377.

След второто днешно позвъняване повече не съм безпокояван. Няма и увеличение на сметката.

Ако се чудиш как да провериш непознат номер - най-бързото решение е да го потърсиш в Google изписан по всички възможни начини:

0875316377
0875 316 377
0875/316377 и т.н.

Ровейки се в резултати с тема спам телефонен номер, попаднах на следния готин сайт за проверка на телефонни номера, където може да намерите име по телефонен номер https://sync.me

За горепосочения номер нямаше никаква информация, но проверих в списъка си с контакти и там си бях отбелязал още един номер с име "Измама", който е 0875347631 или +359875347631.
За този номер в сайта Sync.Me като спам беше отбелязан от 40 човека!

Ако имате във вашия бележник с контакти подобни телефонни номера, на които не вдигате, защото знаете, че са телефонна измама, може да ги напишете долу като коментар.


2 коментара:

  1. 0875312989 вече цяла седмица по 6 пъти на ден ми звъни и на трите ми телефона в семейната група. Много досадно, при положение че единият ми телефон не е смарт и не мога да го блокирам от апарата.

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен сьщият този номер ми е звьнял имах пропуснато повикване. Помислих че е бил клиент кат звьнях никой не говореше пьк гледам че време отброянаше за разговор. После в гугьл разбрах за кво ставало дума.

    ОтговорИзтриване