16 юли 2008

Slayer and In Flames in Kavarna, Bulgaria

От тридневния Каварненски фестивал Kaliakra Rock Fest 2008 отидох единствено на Slayer и In Flames, нещо не бях се подпалил чак толкоз за трите дни, че да присъствам и на Manowar и Alice Cooper.

Закъснях за In Flames, яка група са, спомням си една тяхна брутална песен, която за първи път бях чул по онова предаване "Събота вечер" по радио "Хоризонт".
Slayer се постараха да забият, и наистина успяха много добре да ни зарадват. Не съм чак толкова голям техен фен, но си заслужават да си замъкнеш белия задник до Каварна!

Добре, че срещнах Марин и Светла с компания, че съвсем сам щях да си изкарам концерта!

Ето и малко некачествени снимки от концерта, правени са от гсм - да ме извинявате, но пас е нещо!






Аз и Марин след концерта


Кочината на стадиона в Каварна след концерт

А това са In Flames


Няма коментари:

Публикуване на коментар