16 юли 2008

Kitty Intruder

Това да живееш на първия етаж си има своите рискове, а именно да те посещават неканени космати гости като това коте. Една сутрин попаднах на него, свило се в ъгъла. Таман имах едни остатъци от пилешки крилца, та му ги дадох и му налях вода, че бързах за работа, с идеята, че като се върна ще си е тръгнало.
Познавам котките, и незнам, що очаквах коте като него да напусне такъв лукс - защита, храна и вода. Опасенията ми бяха реални, защото като се върнах 22ч. котето ме чакаше, изпило всичката вода. И като почна да ми се мазнеееееее. През това време пък един черен котарак почна да прави опити да ме посети по астмата, която се оплиташе на терасата на втория етаж. Ееее, не!
Ясно беше, че котето не му е мястото тук, и се реших да го пусна пред блока, по далеч от натоварените пътища, че знам ли кво му е в акъла.

По-късно вечерта, към 1ч., защо една разгонена женска не ми се качи на терасата да ми реве за мъжки!

Поне вече няма да се налага ние да излизаме да храним котките, просто те ще идват при нас! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар