11 януари 2008

(sic) 2


Вече втори ден съм неразположен, хаха, болен, де! Фанал ме е някакъв вирус, дето не ме пуска току така - сополив съм и кашлям яката, гърлото не ме боли и нямам температура. Мисля че не е грип - или поне не му позволих да стигне до там.
Първият болничен го изкарах в работна обстановка, ама унас, за къв уй ми трябваше да бачкам тогава, а не да си лежа в леглото и аз незнам - че и цял ден в кухнята и сам.
Вторият ден пък го изкарах в спалнята, този път вече в леглото, щото вместо да се възстановя се влошиха нещата малко.
На колегите не им пречеше да ме търсят, но явно и на мен не ми пречеше да ме събуждат през час някакви телефонни обаждания.
През цялото време съм на чай с ехинацея, мед, сироп Мукосолван, Coldrex MaxGrip, и от вчера вечерта на антибиотик - абе нали ходих на зъболекар, че излезе имам възпален венец и аре на антибиотиката! :)
Отдавна не съм бил болен така, не си спомням направо. А кихавиците са на ниво, къртят плочки с мазилката барбар!

Пожелавам си до неделя да оздравея! Друг път от новогодишната баница ще търся "здравето", а не "парата" :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар