04 януари 2008

Box-Shaped Cold

"Стууууууд!"-казах аз. "На кутийкиииии!"-продължих да си мисля при минус 13 градуса в 23ч. на 4 януари 2007.

Не сняг, ами леден сняг, замразен, бял и стуууууд!

Добре че вкъщи имаме с кво да се топлим, че да не ни измръзнат душичките. И добре че не сме на климатик, който вече да е замръзнал или да духа "охлаждащо" щото просто не може отопляващо в този стуууд!

И този Вивателски Трафик все се @#!$ на студа, все едно информацията във въздуха я хваща стуууд!

Тази зима ми е първото каране в такова заснежено и заледено, не вярвам, че успявам, дали заради колата щото е Citroen Berlingo, дали щото е служебна, или просто защото карам бавно и внимателно, като до последно не съм сигурен гумите летни ли са или всесезонни.

А сега ми плетат ръкавички - от миналата зима, когато нямаше сняг ми плетат ръкавички и гледам, че може би в края на тази зима ще са готови, хихи! :) Мисля и по-скоро е възможно.
"Scheller, schneler meine liebe!"-ми помогна Роси за моя развален немски, без да знае, че за нея става дума сега.

Утре може би ще направим една "пързаляща се" разходка до Морската градина - ще е яко да отидем да се напързаляме и натъркаляме в снега!

Айде!

А това са снимки от първата вечер, когато заваля толкоз много сняг и след като утихна за няколко часа.







Няма коментари:

Публикуване на коментар