27 февруари 2007

И ся ко ша прайм?

Баси, почти цял месец не съм писал нищо в този блог, а се случиха толкова много важни и интересни неща! :) И продължават да се случват, де!

И накратко:

  • Най-новото е че се изнесох от нас и сега съм на квартира с приятелката ми, нейната сестра и гаджето й, което си е чист домашен Бай Брадър! :)
  • По някакъв невероятен начин успях да се навия да започна активно да правя сайта на Доктора, човека-сърф! :) По-късно ще пусна официален коментар за сайта му като го досглобя!
  • С приятелката ми се разходихме до Каварна, таман да съчетаем приятното с полезното, и все още ми върши работа тази разходка, като оставим на страна, че поне малко успяхме да пречупим еднообразието в зимните дни. Следващия път повече и на друго място - трябва пак да отидем до Жеравна, просто ме влече това място!
  • Трифон Зарезан плюс Св. Валентин - мерло от Брестовица - не, друг път няма да направя компромис! Мерло от Стамболово, това е истината! (по възможност селекция 1998)
  • Рожден ден на брат ми - мина скромно, имен ден на приятеля ми Тодор - мина тихо за разлика от друг път.
  • Бизнес среща с гости от Франция и Унгария - ихххх, туй мойто пусто кръвно и главоболие, изтървах много приятна вечер в ресторант Mr. Baba - следващия път ще наваксам, хаха!

И отново разбира се, ще се опитам да обновявам този блог малко по-често през идващите месеци! :P

Само да спомена: в LINKS публикувах блога на редактора на българското издание на Плейбой - Жоро Георгиев, има интересни неща там, между които не са само снимки!
http://bgplayboy.blogspot.com/


Няма коментари:

Публикуване на коментар