04 февруари 2007

Eastribe and Mlyk

EASTRIBE

Онзи ден бях на концерт на EASTRIBE (Варна) и на MLYK (София) в Зона51 - нашия метълски клуб за авторска музика, хехе! Всъщност имахме уговорка с Ники Бонев да се видим там, и добре че Роси му звънна, иначе щяхме да пропуснем този як концерт. Само като видях в програмата, че Eastribe ще свирят казах на Роси, че трябва да отидем по-рано. А Eastribe не са нищо по-различно от ЙОДА.
Тази група ми харесва защото нейната музика е много близко до групите, които харесвам, като Korn, Godsmack, Soulfly и не само заради това, но някакси покриват музикалните ми изисквания. И то много добре ги покриват.
Има един много ясен начин кога една група успява да ми влезе под кожата - когато настръхна от музиката й. Eastribe успяват!
Можете да чуете техни песни ето ТУК на този адрес от MySpace www.myspace.com/eastribe
Пичове, очаквам да си издадете албума, с удоволствие ще си го взема и слушам!


MLYK

Другата банда бяха crossover групата от София - МЛЪК. Големи луди шматки, ей!!! Изроди, особено вокала им, който е толкова истерично луд (в добрия смисъл на израза,вее!~) и гъвкав, че би могъл да се мери само и единствено със Сашо Трола. Но не би могъл да го бие по точки!
Много смахнати текстове и ритми, но много забавляват. Обаче до един момент, кога ти писва да слушаш къси елементарни текстове все едно, че е детска песничка. Иначе добър звук вадят, и още ми бучат ушите, незнам как така! И още нещо да кажа - много добри изпълнители на System of a Down - просто вокалът им е роден да прави кавъри на тази група, чух най-добрия кавър на Chop Suey от българска група!
Тяхната страница в Myspace e ТУК! www.myspace.com/mlyk

Та ярко ви препоръчвам и двете групи! На Eastribe давам 10/10, а на MLYK 8/10, не че разбирам много от оценки, де! :)


1 коментар:

  1. Ееее как ме е яд,че го пропуснах този концерт,проклети настинки:(Но се радвам,че е било яко:)

    ОтговорИзтриване