12 април 2006

Вече на 27 години!

Моят 27-ми рожден ден!

Наистина се чудех как да го празнувам, къде и с кой. В последствие се реших на варианта да поканя, който мога на по бира в AREA51. Уговорката беше за 20h направо там. Изпратих СМС на този-онзи, да се почувстват поканени. За съжаление обаче доста от хората, които държах да присъстват нямаха възможност да дойдат. Ева и Станислав тогава се местиха в новата им квартира, Ники и Галя "раждаха", Тодор уморен от работа, Камен и Мартин Зеления пък препили от събота и неделя и те тропясали, Иво Птиците заминаваше да София вечерта. Говорих и със Стефка, на нея пък и изкочил ечемик на окото и била заприличала на кикимора от местното блато! :) Сияна и тя нещо някакъв ангажимент точно тази вечер, не обещава, че ще намине.

Та както и да е, с брат ми слязохме до Зоната, на него му беше за първи път да ходи там и в интерес на истината е очаквал, че ще бъде по-голяма. Бяхме точни, в осем часа вече пиехме биричка и чакахме някой от поканените да ме уважи. Дидо гълъба беше в Зоната така,че се почна с него, хаха!

Към 20:30h брат ми вика, че ако никой не дойде до девет часа и ставаме да ядем някъде другаде пица. А аз пък по едно време бях забравил, че имам РД от чакане някой да дойде. А Зоната беше празна. И Росито имала среща с някакъв там си...

И към 20:45h Роси ми звъни притеснено да я взема от Козирката, че някакъв ходел след нея. И аз веднага хуквам, слагам си качулката да придам страшен вид и излизам. Вървя напрегнато към Козирката, оглеждам се за Росито, излизам на главната улица и какво виждам: Роси, със Сияна и Тодор, а Стефка държи голяма торта и запалили два големи бенгалски огньова!!! И четири балона с хелий към това! Изненада отвсякъде, точно тях най-малко очаквах! Много ми стана приятно да ги видя! Стефка нямаше никакъв ечемик на окото, Сияна не е имала работа, а пък Росито никаква среща с никого, всичко е било добре измислено и организирано! :) И аз разбира се, че се хванах и изобщо не съм се досетил, че е възможно така да стане! :) Много яко! :)))

Отидохме към Зоната и запалихме 27-те свещички, пожелах си нещо, духнах ги и партито започна! :)

Малко по-късно се присъединиха и Марин от На Тъмно с Гроздьо. Те ми подариха шоколадово яйце на Киндер Сурпрайз! А компанията ИЗНЕНАДА ми подариха и един голям керамичен шишкав Буда да му гяла шкембето за парички и късмет! Хехехе, бях намекнала на Роси за такъв подарък! Мерси! :)

За първи път и дишах хелий от балоните, наистина е много яко и смешно, само дето с един балон можеш да кажеш по една реплика със супер тънко гласче и толкоз.

Излапахме цялата торта и даже имаше да почерпя персонала и там едни други пичове.

Брат ми май умря от скука щото много не ги познава моите хора и така.

Не си спомням от колко години не съм имал торта със свещички, ама са поне от 20 години! :) Вече съм на 27, да не забравя!

А и никога не съм имал и балони с хелий! :)

Ами какво друго мога да кажа, просто такъв Рожден Ден не си спомням да съм имал някога!

Мерси! :)

Трите балона с хелий ги издишахме, а последния, жълтия, него с Роси го пуснахме да лети, след като му написахме по едно пожелание! И го гледахме как лети докато съвсем неизчезна в тъмното.


Наистина много яко си изкарах на РДто и то благодарение на изненадата организирана от Роси,Сияна и Стефка!


Няма коментари:

Публикуване на коментар