09 април 2006

Утре ставам на 27!

или казано на друг език HAPPY BIRTHDAY TO YOU! FUCK YOU! hahaha! :P

Изроди, да знаете утре ставам още по-дърт и по-набръчкан, а именно на 27 години! :) И вече незнам как да си празнувам рожденния ден, искам толкоз много хора да събера, ама да не е на маса, ами някъде навън, на улицата, в Морската, по пейките, еххх дано времето да е хубаво, явно ще се импровизира всичко, и в последния момент ще се празнува, хаха!

Опс, освен, че ставам на 27, това означава, че вече официално и съм в запаса на Българската Армия, тоест пропускам възможността да отбивам военната служба - кажи му, че утре ми е УВО-то, хахаха....баси тъпотията! :P

Искам утре да е малко по-различен ден от предишния, незнам как ще стане, но знам, че трябва сам да си го направя такъв!

Ми мерси за поздравленията! :)

А пък ако ме познаваш, но си забравил за РД-то ми, еми дано да не държа много на теб и няма да ти се сърдя! :P


Няма коментари:

Публикуване на коментар