21 юни 2017

Важни неща, които да знаете, когато купувате колело за баланс

volvo детска рисунка на магазин за играчки скица
Маркетинг идея за детски магазин
Вчера късно седнах да хапвам и докато вечерях дъщеря ми правеше компания. Разговаряхме какво работя сега и за какво служи рекламата.

Тъй като колелата за баланс бяха страничен семеен проект, обичам да се консултирам за някои неща със шест годишното ми момиченце, за да разбера по-добре света на децата. Все пак е и зодия Телец! :)

Оставих въображението й да нарисува една интересна картина. Как брандът си има магазин на два етажа, как изглежда от вън, как изглежда от вътре.

На първия етаж освен изложени колела има още нещо, което ще запазя в тайна, защото идеята й е много добра и в нито един детски магазин я няма, докато на втория етаж има каски, звънчета и кът за игра.

Много готина маркетинг идея беше пред магазина да паркирам брандираното ни Волво, което да бъде облепено със спортни стикери като състезателен автомобил.

Така хем хората ще се заглеждат по колата, хем ще видят и витрината на магазина.

Всъщност горното е предисловие.

Когато подарявате на вашето дете колело или каска, вие всъщност получавате нещо повече от специално отношение:

- трябва да знаете, че преди да бъде изпратена поръчката, всеки продукт лично е прегледан от мен за евентуални дефекти и проблеми,

- лично аз взимам всички решения самостоятелно когато е необходимо,

- при проблем директно може да се свържете с мен, за да намеря начин за разрешаването му,

- при нужда от резервна част или необходимост от подмяна на елемент, които не са налични при мен, аз директно комуникирам с офиса на Kiddimoto в Англия, а доставката се осъществява при следващия внос,

- ако пък нещо не сте удовлетворени от покупката си поради някаква причина, предпочитам да върнете продукта и да ви възстановя заплатената сума,

- ако по-горе не стана ясно, посочената гаранция на дървените и метални колелета и тротинетки, е лично гарантирана от мен,

Ще намерите и Kiddimoto в някои онлайн сайтове за детски играчки, но въпреки че те са посредници и нямат наличности, отново ще получите възможност за директен контакт с мен при необходимост.

Когато пазарувате от kiddimoto.bg вие подкрепяте сбъдването на една обща (моя и на дъщеря ми) мечта - за детски магазин с хубави играчки и полезни неща, на прилични цени.

Някой ден, някъде си...


Няма коментари:

Публикуване на коментар