21 юни 2009

Генерална репетиция за сватбата ни

Сватбената кола - Ford Ltd 1973г. - 300 коня, единствена в България

Вчера бяхме на сватбата на една приятелка на Роси - вече се казва г-жа Мария Петкова, моминското й е Велчева. Беше ни нещо като репетиция какво ще ни очаква и освежаване на паметта какво се прави на сватба.
В близките три години съм бил на две сватби, но и двете различни. Третата - също. Несъмнено и нашата сватба ще бъде поне няколко идеи различна, въпреки че някои елементи на останалите сватби много ми харесват.
За първи път на сватба, и точно на тази - генералната ни репетиция - танцувах хоро. Аз щото съм скован метъл, нещо не се отпускам на танци, но след 3 минута вече влязох в ритъма на хорото и стъпките му. Преди повече от 20 години в основното училище ходих на задължителен кръжок по народни танци, даже съм бил и на представление в кино Корабостроител, но какъв беше повода - спомен си нямам.
И пак за първи път - някой на нас да ни вика "Горчиво!!!", защото младоженците ни захраниха с тяхната торта да ни е сладко, т.е. горчиво, тъй като нали сме си обявили официално датата. В първия момент Роси си помисли, че на младожените викат "Горчиво!", но DJ-ката като каза нашите имена и се окопити с опулени очи WTF!?! Така ще е, мило, свиквай!

Тъй като за сега нямаме снимки от сватбата на Мария и Радослав, публикувам единствената ми идиотска снимка - със шнолата на Роси като герой от СтарТрек. На нашата сватба незнам какви други идиотщини ще правя, но ще се представя със сигурност!


Междудругото - сватбата беше в бистро "Сезони" в Морската градина. Бяхме не повече от 40-50 човека, двама сервитьора ни обслужваха, организацията им беше много добра, навреме ни сервираха предястията и основното ястие, и всичко беше много вкусно и в умерени порции, така че, дори и тортата да ти бъде сладка и вкусна! Смея да препоръчам това заведение за някакъв подобен тип събирания.


1 коментар:

  1. С тази същата кола бях на бала си преди няколко дни :) Собственика и ми е познат иии ако не се лъжа е повече от 300 коня :) да не излъжа , но май беше 7500 кубика и 360 коня .. :) Колата е уникална ! Булката предполагам е изглеждала перфектно в нея ! :)

    ОтговорИзтриване