21 януари 2011

еБългария в eRepublik - и аз там!



Да, вече и аз съм гражданин на България в еРепублик, макар че съм непросветен, самоук и вече с очила.

Все още кликам из браузъра по разни картинки, линкове и т.н. и съм леко замаян от този тип социална игра, в която ако не сме постигнали нещо в реалния живот, то бихме могли да го постигнем във виртуалния. Много грубо казано. Дали да започна собствен бизнес, да създам свой вестник или да направо да вляза в политиката, оставяйки работата на мнозинството?

Всъщност всичко е за уплътнение на свободното работно време както и да звучи това.

Ако някой ден успея да стана Президент в еБългария, към което не се и стремя сега, но с повече капитали всичко се постига, то чак тогава бих се замислил да вляза ли или не в реалния политически живот. Не е като да не знам къде е Вратата, но просто ми е трудно да надвия някои от принципите си като да не лъжа, да не мамя, и да не гледам единствено моето благоденствие. Черти, които описват всеки един политик по света.

Ако някой иска да ме добави като Приятел в eRepublik, моят псевдоним там е отново Digital Rebel.

Дерзайте!


Няма коментари:

Публикуване на коментар