05 април 2007

No Time For Anything

Брат ми и аз след някоя друга годинка

Едно време, преди доста годинки, майка ми беше казала, че колкото повече пораствам, толкова по-бързо ще минава времето. И ето че летните ваканции ми се струваха с всяка изминала година по-кратки, как средното образование мина и замина, дойде висшето, и него опатках, и гледаш сега съм почти на 28 години и мисля, че не ми достигна "време" да се нарадвам на някои моменти, и ето одъртях, а пък не остана време да одъртея и иначе.

Не мога го настигна това време, пък като се замисля не ми и дреме, да бърза щом иска, на мен така си ми харесва да съм си свежарка - не че не мога да съм сериозен и да се държа адекватно в дадени моменти - всичко е ОК, ама..... иииии, представям си като стана на 30 как ще ме удари меланхолията и какво ли още не!

На 10 април ставам на 28! Приемам всякакъв вид пожелание и съчувствия, хаха! :)

Пък и твоята ще наближи, тъй че "който последен се смее, се смее най-добре!"

Ади, ще се видим догодина, затвори очи за момент и ще видиш как изведнъж ще дойде края на 2007, и на следващата, и на по-следващата и т.н.


Няма коментари:

Публикуване на коментар