29 ноември 2006

Chicken with Shark


Или казано иначе "Голямото разочарование", в превод "Пиле с акула"

От няколко седмици съм набелязъл в менюто на един китайски ресторант "супа от перки на акула" и се бях заканил на заплата да отидем с приятелката ми да се почерпим с нещо екзотично. Само дето все като исках да кажа "супа от..бла бла" ми идваше на езика "пиле от акула" колкото и смешно да звучи.

Та вчера бяхме в нашия китайски ресторант и с голямо нетърпение и апетит си поръчах супата, а Роси си взе супа от морски деликатеси. Този път малко почакахме да ни се изпълни поръчката, но явно защото ресторанта изведнъж се напълни с хора. И дочакахме, разбира се, и ни сервираха супите. В нейната супа имаше скаридки, калмарчета, ролца от раци, докато в моята имаше не перки на акула ами пилешко месо на широки ленти, обвито в нещо като белтък. Всъщност на вид можеше и да прилича на месо на перка на акула, но на вкус си беше пилешко и така си остана пилешко.
След като се консултирах със сервитьорката, тя потвърди страховете ми, че това е което съм поръчал, а не това което съм очаквал, и че перката на акула е някакъв полуфабрикат както са ролцата от раци. Само дето супата ми нямаше никакъв вкус на нещо, което да е риба.
Не ми остана друго освен да си я изям, и да си мисля, че това е супа от перка на акула.
Надух главата на приятелката ми с мърморения, че може и сервитьорката да се е объркала, че сигурно моята супа е някъде на друга маса и там клиента се чуди що тази перка на акула няма вкус на месо, и всякакви други варианти, които да са някаква грешка.
Голямо разочарование! Ето защо все се обърквах и казвах "пиле от акула", хаха!
Бляях!

Сега чета се истинска супа от перки на акула струва 150 евро купичката!!!

Повече за супа от перки на акула можеш да прочетеш тук!

Чак сега се сещам къде е била акулата в моята пилешка супа! Ами вътре имаше едни неща като спагети, но по-тънки, е явно това е полуфабриката на перка на акула, а пилешкото месо беше обвито във сварен белтък, за да придобие вида на перка от акула, хахаха!


Няма коментари:

Публикуване на коментар